دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳ ب.ظ

نقش فن بیان در کسب و کار و دوره فن بیان در رشت

فن بیان در کسب و کار و دوره فن بیان در رشت 


حتی اگر شما بهترین محصول دنیا را داشته باشید، اما نتوانید آن را به خوبی ارائه کنید نمی‌توانید از فروش آن پول خوبی به جیب بزنید. همانطور که استیو جابز گفته:(( نحوه ارائه کردن هر محصولی ارزش آن محصول را مشخص می‌کند.)) به زبان ساده‌تر، تا زمانی که شرکتی نتواند خودش را خوب معرفی کند، دیگران نمی‌توانند به آن اعتماد کنند، وقتی که اعتمادی بین شما مشتریتان شکل گرفته نشده باشد، فروش یک کالا سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید خواهد شد. مثال زیر را بخوانید بهتر مسئله را درک می‌کنید:

 

فن بیان در کسب و کار و دوره فن بیان در رشت 

 

جردن بلفرت، بزرگ‌ترین دلال بازار بورس وقتی که شرکتش استراتون اوکمونت را به راه انداخت، اصلاً فروش خوبی نداشت. به بهتر بگوییم هر کارگذار بیشتر از 5 دلار نمی‌توانست در بیاورد. برای مدت‌ها شرکت استراتون اوکمونت به این شیوه کار کرد و نتیجه‌ای نگرفت، تا اینکه یک روز گرگ وال استریت شیوه کاری شرکتش را عوض کرد. در حقیقت برنامه جدید او این بود که به جای فروختن سهام به اقشار متوسط، شروع به فروختن سهام به قشر 1 درصدی میلیونر آمریکا بکنند. اما جردن بلفرت می‌دانست که این دسته از افراد باهوش هستند و الکی پول خرج نمی‌کنند، پس شیوه بازاریابی تلفنی شرکتش را تغییر داد. جردن به تک تک کارکنانش برگه‌هایی برای در آن‌ها یک تکنیک‌ها و جملاتی گفته شده بود که چطور بهتر بتوانند صحبت کنند و حساس اعتماد را درون مخاطب به وجود بیاورند.

جردن بلفرت با تقویت کردن فن بیان در بازارایابی تلفنی کارمندانش توانست به گرگ وال استریت معروف شود و کل بازار بورس را در دستانش بگیرد. جالب است بدانید که این گرگ همان تکنیک‌هایی را رعایت کرده است که ما در مقاله راه های تقویت فن بیان گفته‌‌ایم. پس بهتر است که فرصت را از دست ندهید و شما هم مثل گرگ وال استریت به دلال خوبی تبدیل شوید.

 

شماره های تماس برای شرکت در دوره های فن بیان: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی