دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵ ب.ظ

چرا فن بیان در بازاریابی مهم است؟ دوره فن بیان در رشت

چرا فن بیان  در بازاریابی مهم است؟ دوره فن بیان در رشت 

 


فن بیان از آن دسته موضوعاتی می باشد که در اکثر مشاغل نقش تعیین کننده‌ای دارد، اما جایگاه آن در برخی از کارها به شدت بالاتر است و جزء جدایی ناپذیر از آن شغل است. کسانی که با فروش سر و کار دارند تنها با این سلاح می‌توانند مشتری خودشان را قانع کنند. هسته اصلی شغل بازاریابی فن خطابه و فن بیان است و کسی که از مهارت بالایی در این شاخصه نداشته باشد بعید است که به مدارج بالایی برسد.

برای مثال بسیرای از مشتری‌ها به علت خلق و خوی بد فروشنده وارد آن فروشگاه نمی شود، ممکن است آن فروشگاه چیزی که ائ می‌خواهد را داشته باشد، اما بخاطر لحن بدی که از فروشنده دیده بود، پایش را داخل آن مغازه نمی‌گذارد. حتماً شما هم چنین چیزی را تجربه کردید، فروشنده منظوری ندارد، اما به خاطر اینکه مدل رفتاری مشتری را نمی‌دانسته، نتوانسته او را جذب کند.


خب، اگر مقاله آموزش فن بیانی که در قسمت بالا به شما گفته بودم را خوانده باشید، حتماً می‌توانید مدل‌های رفتاری افراد را تشخیص بدهید. ولی فقط اینکارها کافی نیستند، بلکه در کنار آن باید اصولی را بدانید که بتواند مشتری شما را متقاعد کند، که این اصول را در مقاله فنون متقاعد سازی و قانع کردن برای شما گفته‌ایم.

 

چرا فن بیان  در بازاریابی مهم است؟ دوره فن بیان در رشت 

 

فن بیان در بازاریابی تلفنی
امروزه بازاریابی تلفنی یا تلفن مارکتینگ (Telephone marketing) یکی از شیوه‌های محبوب حرفه بازاریابی در دنیا است. بهتر بگویم، منبع درآمد بسیاری از کسب و کارهای دنیا از طریق تلفن است و نقش خیلی مهمی از آن دارد. همانطور که می‌دانید، تکنیک های فروش حضوری در جذب مشتری و ایجاد اعتماد میان او کافی نیست و باید فراتر از آن تکنیک‌ها بروید که مهم ترین آن‌ها فن بیان است. هنگام فروش حضوری شما ارتباط چشمی، زبان بدن و دیگر مواردی که برای معاشرت مشتری می‌خواهید را در دست دارید، اما در بازاریابی تلفنی، شما فقط قدرت کلام را در اختیار دارید که برای جذب یک مخاطب کافی نیست.

 

شماره های تماس برای شرکت در دوره های فن بیان: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی