دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷ ق.ظ

مهارت فن بیان چیست؟ دوره فن بیان در رشت

مهارت فن بیان چیست؟ دوره فن بیان در رشت 

 

مهارت فن بیان چیست؟
مهارت فن بیان به معنای حاضر جوابی نیست. لزوماً به معنای داشتن صدای خوب هم نیست. همچنین باید به یاد داشته باشید که مهارت فن بیان یک تکنیک نیست.
متأسفانه، برخی از افراد مهارت های ساده ای را برای داشتن صدای رسا به شما یاد می دهند و فکر می کنند که این کافی است. باز هم متأسفانه باید بگویم من افراد بسیاری را می شناسم که صدای خوبی دارند، اما رفتارشان اصلا مناسب نیست.
مهارت فن بیان رعایت نکات ظریفی است که باعث می شود ما مطالب ارزشمند و مفیدی را به دیگران ارائه دهیم و نظر مثبت آنان را به خود جلب نماییم. این تعریف از فن بیان می تواند دقیقتر و شامل تر باشد زیرا به هدف ما از ارتباطات اشاره می کند. 

هدف از فن بیان و ارتباط موثر این است که نظر دیگران به سمت خودمان جلب کنیم و بتوانیم با آنها تعامل سازنده ای داشته باشیم.

 

مهارت فن بیان چیست؟ دوره فن بیان در رشت 


نتیجه گیری
بسیاری از افراد فکر می کنند فن بیان، خوب صحبت کردن است و خیلی ها هم فکر می کنند به طور کامل این مهارت را یاد دارند. نه تنها در جامعه ما، بلکه در جوامع دیگر نیز این موضوع به چشم می خورد.

ما در این نوشته سعی کردیم به شما یادآوری کنیم که واقعیت با آنچه تصور می کنیم، معمولا همخوانی ندارد. و باید در این زمینه ذهنمان را برای دریافتِ اطلاعات و آموزش های لازم باز بگذاریم، تا بتوانیم از مزایای این مهارت مهم و حیاتی، بیشتر از قبل بهر ببریم.

فکر می کنیم که در این زمینه توانستیم چراغی در ذهنتان روشن کنیم! درسته؟ حالا زمان انتخاب و عمل است.
پس اگر شما هم به داشتنِ خودپنداره و ارتباطاتی موثرتر و قدرتمندتر علاقه مند هستید، حتما توصیه می کنیم آموزش فن بیان را فرا بگیرید.

 

شماره های تماس برای شرکت در دوره های فن بیان: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی