دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت

دوره های آموزش فن بیان در رشت، فن بیان رشت، موسسه برگزاری فن بیان دررشت

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ

نقاط کور در مهارت فن بیان و دوره های فن بیان در رشت

نقاط کور در مهارت فن بیان و دوره های فن بیان در رشت 

 

 

نقاط کور در مهارت فن بیان
یک نکته عجیب این است که همه مردم فکر می کنند مهارت های مناسبی برای صحبت کردن دارند و نیازی به یادگیری بیشتر ندارند. باید بدانیم که معیارهای فن بیان ممکن است با آنچه که شما تصور می کنید، کاملا متفاوت باشد. این دیگران هستند که تشخیص می دهند که ما مهارت های خوب صحبت کردن را داریم یا نه.

متاسفانه، توهم بلد بودن و متخصص بودن در این مهارت در افراد بسیاری وجود دارد. من روی تحقیقاتی کار کردم که می خواهم نتیجه آن را با شما به اشتراک بگذارم:
مطالعات نشان داده است که بیشتر افراد جامعه تصور می کنند که در موقعیت فعلی خود، جزء افراد برتر جامعه محسوب می شوند و برای ارتقاء خود تلاشی نمی کنند. همه ما افرادی را دیده ایم که تصور می کنند بی نظیر و عالی هستند.

اکنون می خواهم به تحقیقات Dunning Kruger رجوع کنم:
در این تحقیق، شرکت کنندگان به سؤالات مربوط به ریاضی، تحلیل، گرامر، منطق و سوالات دیگر پاسخ دادند. آنها نتایج را به اشتراک گذاشتند تا ببینند همه افراد چگونه این آزمایش را انجام داده اند. نتیجه این شد که همه افراد از خود راضی هستند و حاضر نیستند برای پیشرفت خود کاری انجام دهند. جالبتر اینکه، افرادی که نتوانستند به سوالات پاسخ صحیح دهند نیز مواضع خود را اشتباه ارزیابی کردند. سپس محققان دریافتند که افراد تحصیل کرده تر به سوالات بیشتری پاسخ داده اند و اعتماد به نفسشان بیشتر است.

 

نقاط کور در مهارت فن بیان و دوره های فن بیان در رشت 

 

Sevenson یک آزمون رانندگی نیز برگزار کرد. در این تحقیق ، آنها 161 دانش آموز از سوئد و ایالات متحده را برای تجزیه و تحلیل مهارت های رانندگی انتخاب کردند. نتیجه این بود:
93٪ آمریکایی ها و 69٪ سوئدی ها خود را در گروه افراد بی نقص و عالی و 88٪ آمریکایی ها و 77٪ سوئدی ها خود را در گروه افراد محطاط طبقه بندی کردند. 

متاسفانه، این موضوع در مهارت های ارتباطی مشهود است و افرادی که در این زمینه ضعیف هستند، ادعا می کنند که بهترین مهارت های ارتباطی را دارند! پس هنگامی که از مهارت های ارتباطی سخن می گوییم، فکر نکنید که کاملا بی نقص هستید و دیگر نباید کاری برای خودتان انجام دهید. بنابراین باید آموزش فن بیان را به خوبی یاد بگیرید و آن را در زندگی تان پیاده سازی کنید.

 

شماره های تماس برای شرکت در دوره های فن بیان: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی